Στην ενιαία ΔΟΥ Πατρών οι επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ. Ξεκίνησε η συγχώνευση
Ξεκίνησε από την Τετάρτη 4/5/22 η διαδικασία συγχώνευσης της Γ΄με την Α΄ΔΟΥ Πατρών, με βάση την απόφαση που έχει λάβει η ΑΑΔΕ. Οι δύο οικονομικές υπηρεσίες θα παραμείνουν κλειστές για το κοινό έως και την Δευτέρα 9 Μαΐου για τις ανάγκες της μεταφοράς.
Από τη συγχώνευση των ΔΟΥ Γ’ και Α’ Πατρών θα προκύψει μια νέα εφορία Α’ τάξεως που μετονομάζεται σε ΔΟΥ Πατρών και στην οποία μεταφέρεται όλη η ύλη και οι αρμοδιότητες της πρώτης, καθώς και το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) Κάτω Αχαΐας, που θα συνεχίσει να λειτουργεί στο κτίριο του δημαρχείου, μόνο με αρμοδιότητες ενημέρωσης. Στην νέα ΔΟΥ μεταφέρονται αυτόματα και οι επιχειρήσεις της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών.
Από την απόφαση της συγχώνευσης, έμεινε εκτός η ΔΟΥ Αιγίου.
Η νέα υπηρεσία θα διαθέτει μια Υποδιεύθυνση, τρία Τμήματα Ελέγχου, ένα Τμήμα Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης, στο οποίο θα ανήκει και το Γραφείο Ληξιπρόθεσμων Οφειλών, ένα Τμήμα Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους, ένα Τμήμα Εσόδων, ένα Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης και Γραφείο Διαχείρισης.
Στην ενιαία ΔΟΥ Πατρών θα υπηρετούν 150 υπάλληλοι και συγκεκριμένα, 71 εφοριακοί ΠΕ, 20 εφοριακοί ΤΕ και 49 ΔΕ. Επίσης, 1 υπάλληλος ΤΕ πληροφορικής, 3 ΔΕ προσωπικού Η/Υ, 5 επιμελητές και 1 καθαριότητας.
Ολα τα γραφεία θα λειτουργούν στον 1ο όροφο της σημερινής Α΄ ΔΟΥ Πατρών και το αρχείο μεταφέρθηκε ήδη σε νέο διαμορφωμένο χώρο στον ημιόροφο του κτιρίου.